MAJLIS KONVOKESYEN IIC KE-4



22 NOVEMBER 2008 / 22 ZULKAEDAH 1429 HIJRAH

CULTURAL ACTIVITY CENTER ( CAC )

INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY MALAYSIA


22 hr blan tarikh pasti menjadi ingatan sepanjang berada di muka bumi ini.Istiadat konvokesyen berlansung dengan meriahnya mengukir rasa gembira tatkala bunyi gamelan menemani diri menerima scroll dari Conferrer (Prof Dato' Syed Arabi Aidid ) Rector IIUM.


Biarpun rasa penat yang teramat sangat sebelum ini menguruskan persiapan tapi di sudut hati pasti kegembiraan yang teramat sangat impian bergelar graduan tercapai akhirnya.


Hadiah ini adalah sesuatu yang di beri .Sesuatu yang terhasil dari menapak kaki di bumi pengajian tinggi , saya temui banyak mimpi indah dan ngeri , saya di uji dengan terik mentari , dingin salji , ribut menghampiri namun hati cekal hati , saya pasti pada satu janji bahawa akhirnya saya akan dapat menemui indah pelanginya.


Hadiah yang saya hadiahkan ini bukanlah milik saya seorang , ramai yang menjadi teman setia membantu dari belakang , suda duka kita bersama pasti menjadi ingatan bersama.


Tahniah buat Graduat IIC
Dip Early Childhood Edu
Dip Business Admin
Dip Info.Tech
Dip Com Sc.
Dip Acc.
Cert, Bussiness Admin
Cert. In Mon. and Pre-School Mgmt
Cert Info Tech



masa nie baru jer smpai pastu xtahu nk pakai hood hahahaa...

2 la jgn ponteng rehersal ag..hahhaha.

pastu nasib baik da org tlg..ms nie cr faisal ( kwn baik shawn )

me ( kiri ) and shawn ( kanan )

masa nie dah abis ...sumer pastu terus kuar tangkap gambar..

sedey ...parent xde..tapi panas x dpt bunga...

huhuu..uhuhu

nie masa last ngan kwn2 dari kiri ( me , shawn , syed , abd danny ~ Uia Student )

0 comments: