Muka lepas Raya !

Lepas jer raya berat bdn mmg naik tapi kali ini x la...naik sangat ..tapi tetap maintain dengan berat 40 kilo ikut2 underweight ! Kena makan lagi...raya nie izam cuba avoid dari makan kuah kacang tapi tetap makan segala ketupat n rendang..mmg raya kali nie best la...adik2 dah besar dah tahu tlg mak ayah kat dapur..tapi yg x best nya duit raya x dapat..tapi izam x kerja lagi...

Duduk kat umah mmg best tapi klu dduk umah x de kwn mmg sunyi x leh nak gelak n havoc mcm dulu lagi...maklumlah mak ayah mesti nak anak2 mereka berkelakuan baik tapi anak muda mmg mcm tuh..bila dah tahu kesalahan tu.. ..baru tahu apa yang kita buat sumer tuh salah...orang kata belajar dari kesalahan dulu dapat mematangkan lagi tentang pemikiran kita dan cara hidup ..jadi jangan takut melakukan sesuatu yang baik tetap akan di balas baik dan sebaliknya ...ingat tuh..!!!

Apa pun nasihat ini ..nasihat kita bersama semoga kita dapat mengenali diri sendiri dengan lebih baik dan dapat mencari kelebihan diri untuk berjaya dan perbaiki kelemahan sedia ada...buat rakan2 kakak2...abg2..dan org sekeliling saya yang selama ini cukup memahami diri izam...x tergambar dengan ucapan terima kasih saja ..moga yang Maha Esa membalas jasa hati budi ikhlas kalian di hari penantian.Apa yang mampu izam harapkan sokongan dan nasihat dari kalian semua.Moga2 ikatan kita makin erat.

Pasti izam membalas jasa kalian semua suatu hari kelak.

Sepanjang izam kat kampung rasa rindu pada kalian semua tak mampu izam ungkapkan gelak tawa , sedih bersama memang sebati dalam kehidupan izam yang penuh ceria disamping keluarga tercinta , rakan2 dan orang yang mengambil berat tentang izam.

Apa yang tergambar di sini adalah ikhlas dari lubuk hati izam .Terima Kasih yang membantu selama ini.Sayang kalian semua!

masa nie dah pukul 12 tengah malam..masa nie bosan gila x tahu nak buat apa.Tgk tv pun dah x hadap pastu terus capai laptop dan inilah...kesudahanya.Watermark tuh buat guna adobe tau..!

nie yang satu lagi ..muka mmg dah mengantuk giler ...xtahu nak nak mcm ner lagi..
last2 tertidur..!!!

0 comments: